Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki Beata Pawlikowska

Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym
2018-05-09 18:09:13

Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia.

Artykuł Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym
Po co nam rozwój?
2018-04-04 10:24:53

Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?

Artykuł Po co nam rozwój?
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń
2017-10-02 12:32:55

Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy.

Artykuł Dlaczego warto korzystać ze szkoleń
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Ja handlowiec
2017-08-02 09:48:25

Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Artykuł Ja handlowiec
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
2017-07-03 11:16:31

Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.

Artykuł Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?
2017-07-03 11:12:04

Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek.

Artykuł Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
2017-06-12 10:50:28

Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu. Słuchacz musi być przekonany, że osoba wywierająca wpływ jest fachowcem oraz uczciwym człowiekiem.

Artykuł Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Kreowanie własnego wizerunku
2017-06-12 10:37:37

Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za te umiejętność więcej niż za jakakolwiek inną pod słońcem” John D. Rockefeller

Artykuł Kreowanie własnego wizerunku
Sztuka odmawiania
2017-05-05 11:06:12

Ile razy w odpowiedzi na czyjąś prośbę zgodziłeś się coś zrobić zamiast powiedzieć „nie”?

Artykuł Sztuka odmawiania

stron: 1 2 3 4

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Beata Pawlikowska

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.