Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym2018-05-09 18:09:13Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia. |
|
Po co nam rozwój?2018-04-04 10:24:53Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne? |
|
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń2017-10-02 12:32:55Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy. |
|
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta2017-08-02 09:51:10W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. |
|
Ja handlowiec2017-08-02 09:48:25Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł. |
|
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?2017-07-03 11:16:31Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych. |
|
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?2017-07-03 11:12:04Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. |
|
Co wpływa na wiarygodność handlowca?2017-06-12 10:50:28Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu. Słuchacz musi być przekonany, że osoba wywierająca wpływ jest fachowcem oraz uczciwym człowiekiem. |
|
Kreowanie własnego wizerunku2017-06-12 10:37:37Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za te umiejętność więcej niż za jakakolwiek inną pod słońcem” John D. Rockefeller |
|
Sztuka odmawiania2017-05-05 11:06:12Ile razy w odpowiedzi na czyjąś prośbę zgodziłeś się coś zrobić zamiast powiedzieć „nie”? |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Beata Pawlikowska
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.